Yahoo
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Nie 21:42, 20 Sty 2008 Temat postu: Odpowiedź |
|
|
xidaozu napisał: | Ej moze zrobimy taki czar exevo gran mas pox? |
GM jest taki czar ale moge pogrzebać i zrobić jakiś fajny ;pp
Skrypt do czaru dla drutka:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FIREWORK_RED)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -175, -1.6, -175)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Teraz pora na zmiane w pliku spells
<instant name="Druid smash" words="exevo gran mas hoo" lvl="50" maglv="28" mana="500" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" script="Druid smash.lua"><vocation name="Druid"/><vocation name="Elder Druid"/></instant>
A tutaj linki do plików
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz pora na jakiś czar ofensywny dla palka:
link: [link widoczny dla zalogowanych]
I znowu dodajemy do Spell
Życze miłego dnia i mam nadzieję że ktoś to wykorzysta ! Ps: czary działają tylko na ludzi i potworki nie odporne na żywioły)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yahoo dnia Nie 22:06, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|